Forever Excited

DANSKE BANK

Užduotis:

„Danske Bank“ IT skyrius dirba su inovatyviais tarptautiniais IT projektais visos grupės mastu ir nuolat ieško naujų darbuotojų, tačiau susiduria su banko diktuojamo įvaizdžio problema – nemaža dalis talentingų programuotojų ir kitų specialistų manė, kad čia turėtų daryti nuobodžias, rutinines bankines užduotėles. Mūsų klientas paprašė ryškiai pranešti apie tai, jog toks įsivaizdavimas – klaidingas.

Sprendimas:

Tradicinę bankinę kalbą nustūmėme į šoną ir drauge su gatvės menininkais EGYBOY 180 laipsnių apsukome internete gyvenančiai tikslinei auditorijai iki kaulų smegenų žinomą memą „Forever alone“. Juk kai intriguojantys projektai veja vienas kitą, niekam net į galvą nešauna liūdėti dėl savo darbo beprasmybės. Kampaniją taikėme specialiai konkurentų darbuotojams – jie kampaniją matė tiek darbo metu baneriuose, tiek ir eidami namo – autobusų stotelėse bei lauko reklamose prie savo darbo.

 
Danske Bank Forever Excited Kampanija by CLINIC 212.png