Get In The Game

DANSKE BANK

Užduotis:

„Danske bank“ drauge su mumis jau kurį laiką sėkmingai vystė darbdavio komunikacijos liniją, nukreiptą į jaunus profesionalus ir naudojančią populiariosios kultūros elementus. Todėl, kai bankas kreipėsi su užduotimi naujai darbdavio kampanijai, su klientu vieningai sutarėme, kur link kreipsime savo žvilgsnį.

Sprendimas:

„Danske bank“ siūlo įvairių pozicijų, ir kiekvienoje iš jų reikia vis kitokio gebėjimų rinkinio. Tačiau visas pozicijas vienija ir bendras dalykas – tai galimybė tobulėti dirbant įdomų ir prasmingą darbą, kasdien atliekant vis naujas užduotis ir augant pačiam.

Puiki to paralelė – kompiuteriniai žaidimai, kuriuose herojų, turinčių skirtingus sugebėjimus, komanda sėkmingai įveikinėja misijas, keldamiesi savo lygį ir siekdami bendro tikslo. Todėl sukurėme keletą pavyzdinių personažų ir pakvietėme potencialius darbuotojus spausti „Start“ mygtuką bei nerti į didįjį žaidimą.

 
Danske Bank Get In The Game Kampanija by CLINIC 212.jpg
Danske Bank Get In The Game Kampanija by CLINIC 212.jpg