Atsinešk savo patirtį

Danske Bank

Užduotis:

Vienas sudėtingiausių gyvenime sprendimų yra pakeisti savo darbovietę. O kuo vyresnis žmogus – tuo mažiau romantikos ir pašėlusio naujovių troškulio tame. Mūsų klientas Danske Bank supranta šią jautrią temą ir nusprendė savo naujausią darbuotojų pritraukimo kampaniją skirti brandesnio amžiaus specialistams. O mums iškilo dilema: kaip pakviesti pokyčiams tuos, kuriuos šie pokyčiai labiausiai baugina?

Sprendimas:

Daugybė žmonių savo didžiausias karjeros pergales pasiekė būdami garbaus amžiaus. Tačiau daug kas pamiršta, jog itin didelė dalis žmonių save atrado toli gražu ne po mokyklos baigimo. Tai juos ištikdavo kur kas vėliau, jau išbandžius save daugybėje sričių. Šio reiškinio terminas anglų kalboje („late bloomers“) ir tapo mūsų idėjos kodiniu pavadinimu. Bendradarbiaudami kartu su Danske Banku išrinkome ir iliustravome keletą įspūdingų asmenybių, kurios gali įkvėpti imtis pokyčių, nesvarbu kokiame gyvenimo etape esame.