Automobilis pagal tave, o ...

EOLTAS

Užduotis:

30 metų tai visai mažai.

30 metų pralėkė gražiai.

Na, o likusius interpretuotos dainos žodžius turbūt žinote patys… Nestabiliais laikais, kai įmonės vidutiniškai gyvuoja apie penkerius metus, mūsų klientas EOLTAS švenčia savo veiklos trisdešimtmetį! Per šį laiką jis tapo automobilių detalių lyderiu ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Ir norite tikėkite, norite ne – per visą savo gyvavimo laiką EOLTAS nebuvo sukūręs nei vienos įvaizdinės kampanijos. Tad jubiliejus tapo idealiu atspirties tašku sukurti kai ką gražaus ir įsimintino.

Sprendimas:

Kaip sako Lietuvių liaudis – pagal išvaizdą sutinka, pagal protą palydi. Ar ne taip? Šis posakis puikiai tinka ne tik žmonėms, bet ir automobiliams. Sutikite, juk automobilis gali itin daug pasakyti apie kiekvieno iš mūsų gyvenimo būdą, rutiną ar net laisvalaikio pomėgius. Tad vairuodami, galvodami apie vairavimą ir nuolat apie jį kalbėdami sukūrėme plataus spektro įvaizdinę bei taktinę kampaniją, skirtą kiekvienam nors kartą patyrusiam vairavimo malonumą!