Praplėsk ribas

SOULZ

Užduotis:

„Apranga group“ ruošėsi žengti tvirtą žingsnį į internetą – atidaryti el. parduotuvę, kurioje galima rasti šios grupės fizinių parduotuvių asortimentą. O mums patikėjo viską nuo A iki Ž: pavadinimo, logotipo ir įvaizdinės kampanijos sukūrimą.

Sprendimas:

Pavadinimas kilo iš idėjos, jog kiekvienas naujas įvaizdis, kurį taip lengva nuo galvos iki kojų keisti naujojoje parduotuvėje, žmogui suteikia vis kitą, tarsi naują, gyvenimą.

O įvaizdinei kampanijai panaudojome pokyčio ar virsmo, kurį SOULZ el. parduotuvės dėka įgalina bet kuris ekranas, motyvą.

 
 
Soulz Online Shop Kampanija by CLINIC 212.png
 
Soulz Online Shop Kampanija by CLINIC 212 2.png